Index Page Find us on Facebook  Find us on twitter  Follow our RSS Feed
It is currently Wed Oct 18, 2017 4:05 pm

All times are UTC [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 30 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
PostPosted: Wed Jul 20, 2005 9:24 pm 
Offline
Jap Crew
Jap Crew

Joined: Tue Dec 21, 2004 6:24 pm
Posts: 11184
Location: In the Shires
Drives: Jap Crap
Right then, at this current time FSi is in need of a good photoshopper still, as my skills are.. well you know exactly what there like :lol:

So who wants to have a go at making a new banner for the top left of the forum? :D

Just dont be a prat and put a 2i or RS in the picture, if you use a car at all :lol:

Winner gets a custom status as long as Des and Scotty are ok with that!

Cheers, Ry :D

_________________
Rest in peace Ben "Jam" Elvin. Gone but never forgotten.


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Thu Jul 21, 2005 4:56 pm 
Offline
French Crew
French Crew
User avatar

Joined: Sun Mar 06, 2005 3:39 pm
Posts: 1029
Location: On the drive,Fixing the car.
Drives: the slag; a dirrrty30
Colour scheme? dont mind as long as it looks good
Requirements? none! (oh needs to be a jpg or gif :P )
Dimensions? whatever you think
Time Limit? none, but sooner the better

I feel i could be bugging you on msn alot :lol:

*Sends Ry "fsibanner-version3910.jpg"*

_________________
Image


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Fri Jul 22, 2005 11:45 pm 
Offline
Jap Crew
Jap Crew

Joined: Tue Dec 21, 2004 6:24 pm
Posts: 11184
Location: In the Shires
Drives: Jap Crap
Image

anything around that size is fine and dandy :D

_________________
Rest in peace Ben "Jam" Elvin. Gone but never forgotten.


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Sat Jul 23, 2005 7:32 pm 
Offline
FSI Supporter
FSI Supporter

Joined: Sun Mar 06, 2005 10:27 pm
Posts: 1570
Location: Oxfordshire, Banbury
Idea of mine would be like my sig, have it dynamic so we can have loads of different peoples si's behind the writing would be a nice feature, and it can be in jpeg format still.

Image

Image

_________________
Image


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Tue Jul 26, 2005 3:35 pm 
Offline
Jap Crew
Jap Crew

Joined: Tue Dec 21, 2004 6:24 pm
Posts: 11184
Location: In the Shires
Drives: Jap Crap
Like the style of the second one.. :)

_________________
Rest in peace Ben "Jam" Elvin. Gone but never forgotten.


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Tue Aug 09, 2005 10:26 pm 
Offline
Jap Crew
Jap Crew

Joined: Tue Dec 21, 2004 6:24 pm
Posts: 11184
Location: In the Shires
Drives: Jap Crap
right new template now the stylesheet has been updated :D

winner gets a custom status, come on! :D

_________________
Rest in peace Ben "Jam" Elvin. Gone but never forgotten.


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Tue Aug 09, 2005 11:29 pm 
Offline
Regular Poster
Regular Poster

Joined: Sat Mar 05, 2005 4:12 pm
Posts: 401
Location: Maldon, Essex
Image

_________________
Image


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Wed Aug 10, 2005 7:04 am 
Offline
French Crew
French Crew
User avatar

Joined: Sun Mar 06, 2005 3:54 pm
Posts: 1191
Image
there you go mate, thought i'd save you all the bother and make this 1. you wont be able to beat it so dont even try!

_________________
Image
Image
Untouchable


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Wed Aug 10, 2005 8:47 pm 
Offline
Jap Crew
Jap Crew

Joined: Tue Dec 21, 2004 6:24 pm
Posts: 11184
Location: In the Shires
Drives: Jap Crap
in all honesty graham is winning on style alone :oooh:

_________________
Rest in peace Ben "Jam" Elvin. Gone but never forgotten.


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Wed Aug 10, 2005 9:36 pm 
Offline
French Crew
French Crew
User avatar

Joined: Sun Mar 06, 2005 3:39 pm
Posts: 1029
Location: On the drive,Fixing the car.
Drives: the slag; a dirrrty30
Image

Paul stole my idea.

Oh well :(

_________________
Image


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Sun Aug 14, 2005 2:36 pm 
Offline
Jap Crew
Jap Crew

Joined: Tue Dec 21, 2004 6:24 pm
Posts: 11184
Location: In the Shires
Drives: Jap Crap
Graham is STILL winning... :rolleyes: :lol:

_________________
Rest in peace Ben "Jam" Elvin. Gone but never forgotten.


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Sat Sep 24, 2005 6:49 pm 
Offline
Jap Crew
Jap Crew

Joined: Tue Dec 21, 2004 6:24 pm
Posts: 11184
Location: In the Shires
Drives: Jap Crap
someone get there arse into gear! and dont put it in reverse! :o

:lol:

_________________
Rest in peace Ben "Jam" Elvin. Gone but never forgotten.


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Mon Sep 26, 2005 10:50 pm 
Offline
FSI Supporter
FSI Supporter

Joined: Mon Apr 04, 2005 8:13 pm
Posts: 2735
Location: Loughborough
Drives: Fiesta si + the Van
what kinda stuff u want or looking for for the banner :?

_________________
Image
Image
fibre is my friend, more to come ;-) SI/T squirrel muncher


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Mon Sep 26, 2005 10:56 pm 
Offline
FSI Supporter
FSI Supporter

Joined: Mon Apr 04, 2005 8:13 pm
Posts: 2735
Location: Loughborough
Drives: Fiesta si + the Van
it only took me 5 mins but if this is the kinda thing ur looking for then ill spend abit more time on it
Image

_________________
Image
Image
fibre is my friend, more to come ;-) SI/T squirrel muncher


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Sun Oct 30, 2005 6:48 pm 
Offline
Jap Crew
Jap Crew

Joined: Tue Dec 21, 2004 6:24 pm
Posts: 11184
Location: In the Shires
Drives: Jap Crap
that's alright mouse but i want something a littler darker?

but like this

Image

but done a lot better as i'm poo! :lol:

we need a graphics designer :lol: :|

_________________
Rest in peace Ben "Jam" Elvin. Gone but never forgotten.


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Tue Jan 23, 2007 10:00 am 
Offline
Banned Member

Joined: Sat Jun 03, 2006 11:48 am
Posts: 7294
you still after a new one? :lol:


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Tue Jan 23, 2007 10:28 am 
Offline
Driving Gods
Driving Gods
User avatar

Joined: Thu Dec 01, 2005 12:35 pm
Posts: 9972
Location: Up'T North - Doncaster
Drives: a 3 piece leather suite
xmadxmoex wrote:
you still after a new one? :lol:


For the PVC banner yeah! ;) 8-)

_________________
RIP Ben. Gone but not forgotten.

SportKA - I've driven one and its deffinately a Girls car

Ford Fair 2010 0-60 7.45 secs Trek 4100 :chill:

Save the trees, wipe your arse with a Cosworth


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Tue Jan 23, 2007 10:37 am 
Offline
Banned Member

Joined: Sat Jun 03, 2006 11:48 am
Posts: 7294
ill get my arse into gear then


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: MCAF SI
PostPosted: Tue Apr 03, 2007 11:00 am 
Offline
New Member
New Member

Joined: Tue Apr 03, 2007 9:45 am
Posts: 4
Location: Newquay
When will this competition expire and are we allowed to introduce a flash design on the pages??

Only asking as I build webs part time


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Tue Apr 03, 2007 11:07 am 
Offline
The Sherminator!
The Sherminator!

Joined: Sun Mar 06, 2005 6:10 pm
Posts: 22211
Location: Somewhere
not sure about the flash side of things, hopefully ry will reply to this

i suppose if its small enough and doesn't take an age to load it should be ok, but its not for me to decide


umm.... the competition never really started properly i dont think, just do one and submit it[wink]


Top
 Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 30 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron