Fiesta-Si.com
http://www.fiesta-si.com/forums/

My Fiesta Si - last pics
http://www.fiesta-si.com/forums/viewtopic.php?f=5&t=18399
Page 3 of 24

Author:  The Loumiester [ Tue Jan 26, 2010 8:06 pm ]
Post subject:  Re: My Fiesta Si ;-)

good stuff, may do it over the weeknd when i have more time as im putting another coat on the bonnet now, its pretty hard considering when i finish work its dark and i dont wanna get everything sprayed in the house so i have to do it outside :doh:

Author:  Dave G fsi [ Tue Jan 26, 2010 8:07 pm ]
Post subject:  Re: My Fiesta Si ;-)

One of the joys of good old winter :doh:

Author:  - Danny Boy - [ Tue Jan 26, 2010 8:29 pm ]
Post subject:  Re: My Fiesta Si ;-)

Dont ever spray in the house! I learnt that lession once, it was only a rocker cover too... Ready for the FAIL pictures? lol.

Lucky it was the spare room lol, there was news paper and black bags on the floor, but the paint decided to go all around the newspaper and bags too :lol:

Image

Author:  Dave G fsi [ Tue Jan 26, 2010 8:33 pm ]
Post subject:  Re: My Fiesta Si ;-)

:lol: :lol: :lol:

I remember you posting those pics up, epic fail! :doh: :lolz:

Author:  andyleesy [ Tue Jan 26, 2010 9:04 pm ]
Post subject:  Re: My Fiesta Si ;-)

LMFAO Danny must have missed that first time round!
Lou looks good mate, better job than whe i done mine!

Author:  The Loumiester [ Tue Jan 26, 2010 10:01 pm ]
Post subject:  Re: My Fiesta Si ;-)

cheers i havent had much spraying experience so i dont think im doing to bad :thumbsup:
Danny i remember your rocker cover miss haps, it kinda looks like a crime seen lol, also get them white gti wheels on your car .................or give them to me :halo: hahahaha

Author:  - Danny Boy - [ Tue Jan 26, 2010 10:06 pm ]
Post subject:  Re: My Fiesta Si ;-)

lol, the wheels will be going on in the summer after ive given them a nice coat of paint ;) using the RS7 wheels as winter wheels for now :)

Author:  The Loumiester [ Tue Jan 26, 2010 10:09 pm ]
Post subject:  Re: My Fiesta Si ;-)

what spray do you use for the wheels, same as what you use on bodywork?

Author:  J9AYJ [ Tue Jan 26, 2010 10:19 pm ]
Post subject:  Re: My Fiesta Si ;-)

or the same spray as the floor lol

Author:  The Loumiester [ Tue Jan 26, 2010 10:33 pm ]
Post subject:  Re: My Fiesta Si ;-)

lol, why not have the house and car match :doh:

Author:  The Loumiester [ Wed Feb 17, 2010 7:38 pm ]
Post subject:  Re: My Fiesta Si ;-)

thought i'd add an egine pic, i seem to be the only one with a black top 1.6 :insanity:
Image

Author:  andyleesy [ Wed Feb 17, 2010 8:48 pm ]
Post subject:  Re: My Fiesta Si ;-)

looks good mate!
you MAFS unplugged though :lol:

Author:  rob_fiesta [ Wed Feb 17, 2010 8:57 pm ]
Post subject:  Re: My Fiesta Si ;-)

the sticker (SP) me like

Author:  The Loumiester [ Wed Feb 17, 2010 9:28 pm ]
Post subject:  Re: My Fiesta Si ;-)

i knew someone would comment on the MAF lol, the wires to it have snapped so i need to solder them or sumat like that, when its plugged in it drives like a kangeroo lol.

apparently the engine was meant to have been bored out abit, thats where the power engineering sticker came from but i dont feel a great difference, i have seen previous dyno readings for the car at 95bhp so an extra 5bhp aint too bad lol, maybe more with the K&N now . . .

Author:  The Loumiester [ Wed Feb 17, 2010 9:58 pm ]
Post subject:  Re: My Fiesta Si ;-)

heres my old ariel (dont know what happened to it) and the new ford ka ariel i got from scrappy today :thumbsup:
Image
Image

Here is some pics of my Si so far with the standard orange side reapeaters also from the scrappy because the focus clear ones clips broke and i got tired of how they look :halo:
Image
Image

Author:  booker [ Wed Feb 17, 2010 10:00 pm ]
Post subject:  Re: My Fiesta Si ;-)

looks nice :thumbsup:

definatly need the 3.5 mirrors on though :thumbsup:

Author:  The Loumiester [ Wed Feb 17, 2010 10:03 pm ]
Post subject:  Re: My Fiesta Si ;-)

i know lol :doh:

Author:  TANGO [ Wed Feb 17, 2010 11:06 pm ]
Post subject:  Re: My Fiesta Si ;-)

i think the m3's suit that to be honest mate!!

Author:  The Loumiester [ Wed Feb 17, 2010 11:18 pm ]
Post subject:  Re: My Fiesta Si ;-)

its quite a big debate now lol, i like them both.

Author:  rob_fiesta [ Thu Feb 18, 2010 8:31 pm ]
Post subject:  Re: My Fiesta Si ;-)

mk3.5 ones all the way mate

Page 3 of 24 All times are UTC [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/